Heejj!

Hola alla människor! Jag är en tjej som har levat i 13 höstar. Mitt "tonårsliv" har precis börjat ;)

På den här bloggen kommer ni få följa med mig om tankar, känslor, dagar m.m.

Fakta: jag rider på ett privat stall som jag verkligen ÄLSKAR!! Det är sjukt mysigt att sitta på en hästrygg och bara mysa! 
Jag bor i ett rött hus med min familj. Jag  har två systrar, en stora syster som kallas Mimmi och en lilla syster som kallas Sandra. Vår familj är väll som alla andra, normal men ändå lite knasig! ;) Jag lever också med två små katter som vi kallar Tiger och Fläcken. "Hemma är där katten finns".
Jag verkligen älskar lila och rosa! 

Jag har nog inte så mycket mer att presentera av mig själv nu. Men jag lovar att ni kommer få reda på mer saker om mig under tiden som går. 

Men nu så är detta inlägg tyvärr slut men tänkte att jag bjuder på lite bilder så hörs vi imorgon! Godnatt och dröm fint! ❤️ 


Detta var jag som bebis.


Detta är väll jag nu.



Och här kissekatterna.

Det va bilderna jag bjuder på ;)



Allmänt | |
Upp