Mobbning..

Hejj bloggisen!
Idag tänkte jag ta upp ett ämne som berör mig mycket.
Jag tror ni läste över skriften, men iallafall, jag verkligen HATAR mobbning! Det har förstört samhället och jag har själv blivit mobbad... Jag bli även mobbad nu men inte lika hårt som i mellanstadiet. Men jag kan ju berätta varför, jag är väldigt kort för min ålder och det gör att vissa tycker det är sjukt kulla att kalla mig saker som lillen, smurf, dvärg m.m. Men det kanske inte är så hårda ord men jag har fått värre.

Men över till min åsikt. Jag tycker det är facking fegt att mobba! (sorry ordet) men är så himla trött på det! Om nån är tjock, liten, smal, lång eller ja vad som så trycker folk ner på den personen. Att säga att nån är ful gör ingen finare. Och ingen är perfekt.
Människor som mobbar, tror jag har problem med sig själva, kanske i hemmet eller med sin familj. Ja vad som helst.
Men jag är helt less på mobbning!

Jag önskar att människor nån gång kommer kunna säga "kommer du ihåg när folk blev mobbade?"
Hade gjort mig och många fler lättade.


Detta ämnet fick jag ingen kommentar på att nån ville ha men det är såhär det kan se ut med mina tankar. Jag tror det kommer mer inlägg om detta.

Men nu är detta inlägget avklarat, såå puss och älskar er!

Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Kloka ord! Älskar dig!

Upp