Rädd och nervös..

Hejj bloggisen! Nu är jag hur rädd som helst!! Jag skypade med en kompis innan idag och då ca vi så dumma så att jag dör, vi båda är otroligt rädda för saker (vet inte om hon är det men iaf jag) och vi kollade på trailern till annabelle.. Asså usch! Ryser, hatar verkligen skräck filmer och det beror nog på att jag inte klarar dom... haha!

Ikväll orkade jag inte läsa så jag satt på en film, vet inte vad den heter men men. 
Jag ska till tandreglering imorgon och det ser jag inte framimot! Det ända som är lite skönt är att jag missar 100 min matte som vi skulle ha direkt på morgonen. Och jag ska också till tandläkaren nästa vecka, ännu värre!!

Jag är inte bara rädd och nervös, jag är också exalterad. Jo det är så att jag har helt underbara vänner på Skype som jag brukar snacka med och idag fick jag veta att en av dom ska åka på någonting med sin klass och ska komma dit jag bor och då ska hon säga till mig och vi ska träffas!! Jag vet inte riktigt när hon skulle hit men jag vet att det kommer hända.

Jag vill också passa på att tacka alla som är inne på min blogg och kollar, för det är så att man får poäng som typ gör så att man kan använde dom poängen att köpa en design som kostar pengar och allt. Jag känner mig verkligen super nöjd med denna blogg och jag hoppas ni gillar det jag skriver!

Om en månad så fyller jag år!! 13 år blir jag och enligt mig är det då man är mini tonåring så att det ska bli riktigt kul! Jag vet bara en sak jag önskar mig. Det är en kamera som man kan fota och filma med och som har bra kvalité. Och en bra födelsedag såklart! Av min släkt önskar jag mig bara pengar och guud vad jag längtar! Det kommer bli super mysigt med allt.

Men nu får vi sluta detta inlägg så vi hörs alla underbara! Puss❤️ 


Älskar minioner 😂💛🍉
Allmänt | |
Upp